Bonie és Clyde béka

Ez a kicsi blog az én életemről, és szeretett plüssállatom Clyde béka életéről. Nézd meg a bejegyzéseket, olvasd is el őket, és kommentelj ha akarsz. Ha nem akarsz, akkor nem muszáj. De erősen ajánlom.

Friss topikok

  • elitebringer: Aranyos a bekad. (2008.08.05. 08:28)

Linkblog

Archívum

Bejegyzés námbör 1.

2008.07.16. 13:06 | Bonie | Szólj hozzá!

Sziasztok.
Ez az első bejegyzés. Vagány, nem? Egy kicsit magunkról: én, a blog megalkotója, Bonie becenévre hallgatok. Tisztában vagyok vele, hogy két n-el kell írni, de így egyedibb. Pécsett láttam meg a napvilágot. 15(tizenöt) éve boldogítom az embereket. Szeretett plüsállatom, Clyde béka körülbelül 1(egy) éves. Igen, nevét Eric Cartman békája után kapta. Egy kép róla:
Ezt a képet nem én csináltam, az Ikea honlapján megtalálod. Magamról nem teszek fel képeket, mert sok csúnya bácsi és néni szaladgál a világhálón és mindenféle gonosz dolgokra felhasználhatják a képet. Szóval nem. Bocsánat mindenkitől, amiért megfosztalak benneteket ettől a csodálatos, felejthetetlen élménytől. Jézusom, már ennyi az idő??? Mennem kell, viszlát holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://bonieclydebeka.blog.hu/api/trackback/id/tr52570851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása